Energietransitie

De SGP Veere is ambitieus en tegelijkertijd realistisch ten aanzien van alternatieve energie. Onze energievoorziening moet anders! De SGP Veere is er van overtuigd dat we alle mogelijkheden moeten benutten om over te schakelen op alternatieve energie (zon, wind, waterstof). Dit kan nu en in de toekomst een belangrijke bijdrage leveren. Zonnepanelen willen we vooral op daken of overkappingen (parkeerterreinen!) en niet in het open landschap. Windmolens moeten wat ons betreft geconcentreerd worden op enkele locaties (zoals bv. Neeltje Jans) en niet bij ieder bedrijf of boerderij een windmolen. Dat tast ons mooie Veerse landschap te veel aan. We willen meer voorzieningen voor elektrische auto’s (laadpalen).

Lid worden

Dankzij zo'n 30.000 SGP-leden, kunnen wij, landelijk en lokaal, een vuist maken in de politiek. Wil jij hier ook aan bijdragen?

Doneren

Is een lidmaatschap niet wat je zoekt, of je bent al lid? Ook financiële steun stellen wij erg op prijs.

Werk mee

Wil jij bijdragen aan het behalen van onze doelen? Bekijk dan de openstaande vrijwilligers- en vaste functies.