Dienstverlening

In de dienstverlening aan inwoners en ondernemers laten bestuur en ambtelijke ondersteuning een positieve grondhouding zien. Bij het maken van nieuw beleid en het oplossen van knelpunten wordt draagvlak gecreëerd door kernen te bezoeken, vragen te stellen en te luisteren. Daar kunnen de dorps- en stadsraden zeker een rol in spelen, maar zij zijn niet de enige vertegenwoordiger van het dorp of de stad. Ook de ondernemersverenigingen worden nauw betrokken bij nieuwe ontwikkelingen. De gemeente communiceert proactief. Een ondernemer of burger die een aanvraag indient, krijgt niet alleen een ontvangstbevestiging, maar kort daarna ook een eerste beoordeling. De gemeente denkt mee bij nieuwe aanvragen of het signaleren van knelpunten. Denken in kansen is daarbij een grondhouding. De casemanager en de ondernemersmanager kunnen daar een prima rol in vervullen. De inzet van de ondernemersmanager als smeerolie blijft nodig! Verder treden we ondernemers die met een vernieuwend en duurzaam plan komen, positief tegemoet. Daarbij kijken we niet op een bed! We stralen een warm welkom in Veere uit! Ondernemersverenigingen treden we positief tegemoet en nemen we aan de voorkant mee in processen. De Federatie van Ondernemersverenigingen Veere (FOV) is onmisbaar voor overstijgende zaken. Via de website van de gemeente kan een aanvrager de afhandeling van de aanvraag digitaal volgen. En de tijd om van het kastje naar de muur gestuurd te worden, is voorbij!

Lid worden

Dankzij zo'n 30.000 SGP-leden, kunnen wij, landelijk en lokaal, een vuist maken in de politiek. Wil jij hier ook aan bijdragen?

Doneren

Is een lidmaatschap niet wat je zoekt, of je bent al lid? Ook financiële steun stellen wij erg op prijs.

Werk mee

Wil jij bijdragen aan het behalen van onze doelen? Bekijk dan de openstaande vrijwilligers- en vaste functies.